emancipunciós gondolatok
az eddigiekből az mindenképp kiderült, h a bor kommunikációja elsősorban férfiaknak szól, s mitagadás megvan ennek a jó oka. akadnak persze munkák, melyben főszerepet játszik a bor, s nőknek szánják őket, de szinte ezek mindig vmi mást akarnak eladni (üdítő kivétel). jól-rosszul, sajnos a kimondottan női célcsoportnak szóló kreatívokra jellemzően a (nekem) kedvesebbik nemet szokás szerint finoman szólva lekezelve. (ha feminista lennék, inkább ez ellen emelnék szót, minthogy a női test reklámcélú felhasználása ellen tiltakozzak úton-útfélen.)
mert mért is gondolják a kreatívok, h a nőknek a borról elsőre a folt fog eszükbe jutni?
(jó kis sorozat, mért ne idézzük a többit is)
ez meg kimondottan 1 mosóporreklám, konkrétan én annyira nem értem
az új modellkollekció megérkezte is megért volna több ötletet
az általában is igen színvonaltalan és ízléstelen intimreklámokban pedig jó lenne teljesen hanyagolni mindenfajta (vérvörös)boros asszociációt, hagyjuk ezt meg a különféle vallásoknak
(ez utóbbinak ráadásul füle sincs meg farka se)
eme szokásos távol-keleti zagyvaságban azt még érteni vélem, h a borozástól az édes cicabakák fura dolgokra vetemednek, különösen, ha kedvenc klubjukban saját borhűtőjük is van, de hogy jön ide a szúnyog? csak nem a vér már megint?