facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

meglepetés. nem csak nőknek...

 

a női nem ellentmondásos (v)iszonya a sörözés és az azt végrehajtó férfitársadalom relációjában erős insightelem a sörös reklámokban.
s ha nem elsődleges célcsoportjai is ők a sörkommunikációnak, néhány munka megkockáztatja ama eleve nehezen feltételezhető helyzet feldolgozását, ha a nő is iszik, mégpedig ad absurdum, sört bizony. ahogyan ezt az alábbi két kis etűd is megfogalmazza, úgy tűnik van ezen mit meglepődni.

(a prékokszos kamasz és a sörbajusz nőkön való egymás utáni ábrázolása felvet némi hímsoviniszta-bulgárfreudista asszociációt is, de ezen viszonylatokról külön posztban is szólunk majd (ld. sör24)

sőt kérem egyes kreatívok odáig merészkednek, h még a sportélvezetek férfiúi-törzsi rítusaiba is beengedik az oda nem illő tényezőt. légy realista, képzeld el a lehetetlent...

 

sör21                                                                                                          sör23

 

Címkék: sör

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr842837205

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása