facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a futball hatása a legyek libidójára

 

futballrajongó embertársainkat megértő sajnálattal szemlélve persze nem tagadható, h a sörfogyasztás potenciálja töredéke lenne a mainak, ha nem létezne a meccsnézők hatalmas, modern kori törzsekre tagolódó tömege. így aztán több, mint érthető, h a sörkommunikáció kitüntetett célcsoportjai ők, a meccs=sör, sör=meccs egyszeregyében élő, a reláció megvalósításában lehetetlent nem ismerő férfiúi.

 

s hogy a női nem vajon mért is nem vált rabjává a futballtömeghisztéria hipnózisának? talán ezért:

 

sőt...

 

de búcsuzzunk tömegkocsmasportáltudományi és futballkritikai fejtegetéseinktől inkább 1 igazi big ad-del, mely plasztikus illusztrációja, h miért is a sörgyártó ügyfelekből a legjobb 1 ügynökségnek a lehető legtöbbet begyűjteni.

  

sör18                                                                                                          sör20

Címkék: sör foci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr542823577

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása