a futball hatása a legyek libidójára
futballrajongó embertársainkat megértő sajnálattal szemlélve persze nem tagadható, h a sörfogyasztás potenciálja töredéke lenne a mainak, ha nem létezne a meccsnézők hatalmas, modern kori törzsekre tagolódó tömege. így aztán több, mint érthető, h a sörkommunikáció kitüntetett célcsoportjai ők, a meccs=sör, sör=meccs egyszeregyében élő, a reláció megvalósításában lehetetlent nem ismerő férfiúi.
s hogy a női nem vajon mért is nem vált rabjává a futballtömeghisztéria hipnózisának? talán ezért:
sőt...
de búcsuzzunk tömegkocsmasportáltudományi és futballkritikai fejtegetéseinktől inkább 1 igazi big ad-del, mely plasztikus illusztrációja, h miért is a sörgyártó ügyfelekből a legjobb 1 ügynökségnek a lehető legtöbbet begyűjteni.