Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

pisis-nyalakodós-kötözős-szerepjátékos

 

talán a sör kommunikációja az egyetlen élvezeti alkoholtermék-marketing a viszkin kívül, ahol a primer szexuális utalások alig kapnak szerepet (prűd honi sörgyáraink még az ötlettől is viszolyognak, mint azt szily kollega felfedezte).
oka ennek nyilván a már bőven tárgyalt férfiúi hordamentalitás a kocsmázás-sörözés-meccsnézés célcsoportspecifikus viszonylatában, s ezzel szoros összefüggésben a női nem ezt több mint kritikusan véleményező hozzáállása.
persze ne feledkezzünk meg, ama, már idézett székely eredetű népi alkohológiai megfigyelésről sem, h szemben pl. a borfogyasztás romantikus-erotikus attitűdjével, hát a sör (amitől persze köztudomásúlag nem lehet berúgni) hatása a nemi gerjedelemre esetleg a pisiszex iránt rajongók viszonylag szűknek feltételezett szubkultúrájkában örvendhet feltétlen sikernek..
esetleg egy gyengédebb szado-mazo szituációban,

 

vagy egy pajzán szerepjátékban, némileg kevesebb sikerrel... 

 

egyedül meg végképp ne is próbálkozzunk, csak a baj lesz belőle.

 


na de hogy 1 kis reményt is felvillantsuk, zárjuk le a témát 1 szép kis filmmel a sör és a testnedvek kémiája összefüggésének 1 érdekes megközelítéséről.

 

sör23                                                                                                           sör25

Címkék: sör szex

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr372842901

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása