pisis-nyalakodós-kötözős-szerepjátékos
talán a sör kommunikációja az egyetlen élvezeti alkoholtermék-marketing a viszkin kívül, ahol a primer szexuális utalások alig kapnak szerepet (prűd honi sörgyáraink még az ötlettől is viszolyognak, mint azt szily kollega felfedezte).
oka ennek nyilván a már bőven tárgyalt férfiúi hordamentalitás a kocsmázás-sörözés-meccsnézés célcsoportspecifikus viszonylatában, s ezzel szoros összefüggésben a női nem ezt több mint kritikusan véleményező hozzáállása.
persze ne feledkezzünk meg, ama, már idézett székely eredetű népi alkohológiai megfigyelésről sem, h szemben pl. a borfogyasztás romantikus-erotikus attitűdjével, hát a sör (amitől persze köztudomásúlag nem lehet berúgni) hatása a nemi gerjedelemre esetleg a pisiszex iránt rajongók viszonylag szűknek feltételezett szubkultúrájkában örvendhet feltétlen sikernek..
esetleg egy gyengédebb szado-mazo szituációban,
vagy egy pajzán szerepjátékban, némileg kevesebb sikerrel...
egyedül meg végképp ne is próbálkozzunk, csak a baj lesz belőle.
na de hogy 1 kis reményt is felvillantsuk, zárjuk le a témát 1 szép kis filmmel a sör és a testnedvek kémiája összefüggésének 1 érdekes megközelítéséről.
sör23 sör25