facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

make beer, not war 2.

 

miután beláttuk, h az emberiség történelmének, kultúrájának, nagy felfedezéseinek közös, megkerülhetetlen vonatkozási pontja a sörfogyasztás, valamint meggyőztük kedvesünket is, h sokkal jobb neki, ha mi a kocsmában vagyunk, mint otthon, sőt még időt is szakítottunk e legmagasabb rendű közösségi élményre, már csak arra kell koncentrálnunk, h jól is érezzük magunkat. na de hogyan is?

férfiúi nemünk egyik, már emlegetett sötét titka a versengés, a potenciális vetélytársak megsemmisítésének, illetve a saját törzsi, hordai hovatartozásunk kinyilatkoztatásának tudat alatti, atavisztikus élménye és igénye. e barbár erőszakvírus, ne legyenek illúzióink ott van bennünk, s nem sokat mutálódott az asszíroktól szarajevóig, jeruzsálemig vagy éppen ruandáig.

az ún. civilizáció persze pont arra lenne kitalálva, h gátat vessen eme fekete búvópatak felszínre kerülésének, s vannak is hatékony eszközei e szublimációra, jelesül - s dolgozatunk tárgyához pászítva - ilyen lenne a kocsmaintézmény, s a modern kor nagy újrafelfedezése, a sport. hogy e két jelenség iránti maszkulin rajongás közös gyökerekkel bír, olyan evidencia, amit a sörkommunikátorok sem hagyhatnak figyelmen kívül. olyannyira, h eme, a sörözésre buzdító reklámproduktumok fő csapásává váló szinergia jóideig leköti majd figyelmünket.

kezdjük az egyszerűbb kocsmasporttani esetekkel. mivel is versengenénk elsősorban, ha nem a sörivás technikájával?

 

nem árt persze, ha tisztában vagyunk teljesítőképességünk határaival...

 

sör12                                                                                                          sör14

 

 

Címkék: sör kocsma

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr132802245

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása