facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

fel a szoknyát, le a bugyit, hadd locsoljam meg a...

 

 

a tegnapi nyelvészkedést folytatva el kell mesélnem, 1 wales-i barátomtól ízes káromkodást gyűjteni akarván, kiderült, h a kelta nyelvekben bizony nincs blaszfémia. a legcsúnyább istenkáromlás így hangzik: uramisten, te is angol vagy? (bezzeg a tótok)
ha beszélt nyelvük nincs is, van a skótoknak valamilyük, amivel lehengerlik a világot.
előre elárulom, h a viszkidolgozat nem tér ki minden alkoholos ital obligát kommunikációs elemére, a szexuális viszonylatra. a nők enyhén szólva nem célcsoport, s a viszki nem igazán vált partitallá sem. így a skótszoknya a kommunikációs stratégia legérzékibb eleme,

 

reklama: mini

 reklama: norules

 

 

merthogy itten férfiak beszélgetnek férfiakkal férfias dolgokról. sőt:

reklama: gay

 reklama: marilyn

 (bocs, ez nem viszkireklám, hanem 1 meleg filmfesztivál remek plakátja)

berúgni sakálmód viszkitől se nagy kunszt, a rejtői ihletésű kreatív viszont továbbra is megrázó erejű munka

reklama: scotch

 

 

viszki1                                                                                                       viszki3

Címkék: skót viszki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr662610334

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása