facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

inni kell, pisilni muszáj (poroszlay utcai gyűjtés, átdolgozva)

 

a sörivás anatómiai meghatározottságait érintettük már a száj, a kéz és a fogazat viszonylatában, de ejtenünk kell néhány szót a legevidensebb biológiai következményről, az eleddig csak szexuális relációjában emlegetett heveny, és az elfogyasztott mennyiséggel exponenciálisan sűrűsödő intervallumú vizelési ingerről.
nem könnyű ennél erősebb insightot találni a sörözők körében, hisz a pisilés maga mindenképp obligát élmény, legyen az kellemetlen nyűg vagy hatalmas megkönnyebbülés.
első példánk e kettősséget igyekszik üzenetté egybegyúrni, számomra több mint zavarosan (most akkor a dobozokat is kipisili?, ez az insight inkább csak a a szétporlasztott veseköveseknek jöhet be, bocs az érintettektől)

 
van ennél sokkal erősebb munka a visszatartás emberfeletti erőfeszítéséről, remek szlogennel

(ilyen nehéz búcsút mondani a heinekennek)

 

sör33                                                                                                          sör35

Címkék: sör pisi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr332880221

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása