facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

emancipunciós gondolatok

 

az eddigiekből az mindenképp kiderült, h a bor kommunikációja elsősorban férfiaknak szól, s mitagadás megvan ennek a jó oka. akadnak persze munkák, melyben főszerepet játszik a bor, s nőknek szánják őket, de szinte ezek mindig vmi mást akarnak eladni (üdítő kivétel). jól-rosszul, sajnos a kimondottan női célcsoportnak szóló kreatívokra jellemzően a (nekem) kedvesebbik nemet szokás szerint finoman szólva lekezelve. (ha feminista lennék, inkább ez ellen emelnék szót, minthogy a női test reklámcélú felhasználása ellen tiltakozzak úton-útfélen.)

mert mért is gondolják a kreatívok, h a nőknek a borról elsőre a folt fog eszükbe jutni?

reklama: polo

reklama: tidebor

 (jó kis sorozat, mért ne idézzük a többit is)

reklama: tidecoffee 0

reklama: tideketchup

 

 

ez meg kimondottan 1 mosóporreklám, konkrétan én annyira nem értem

reklama: mosopor 

az új modellkollekció megérkezte is megért volna több ötletet

reklama: noiruha

 


az általában is igen színvonaltalan és ízléstelen intimreklámokban pedig jó lenne teljesen hanyagolni mindenfajta (vérvörös)boros asszociációt, hagyjuk ezt meg a különféle vallásoknak 

(ez utóbbinak ráadásul füle sincs meg farka se)

eme szokásos távol-keleti zagyvaságban azt még érteni vélem, h a borozástól az édes cicabakák fura dolgokra vetemednek, különösen, ha kedvenc klubjukban saját borhűtőjük is van, de hogy jön ide a szúnyog? csak nem a vér már megint?

 

bor15                                                                                                         bor17

 

Címkék: bor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr702713956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása