facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

újabb pofon a lélektani tudományoknak

 

a sörfogyasztási szokásokat, mint a nemek örök harcának állóháborúszerű jelenségét immáron meghaladva térjünk rá egy szintén szignifikánsnak mondaható reklámantropológiai viszonylatra, nevezetesen a sör és a modern tömegkultúra másik nagy konglomerátumának, a zenének (ab ovo a rakendrollnak) kapcsolatára.
mint azt már illusztráltuk volt, a rockzene nagy mítoszainak eredete is elválaszthatatlan a sörözés kultúrájától, de kockáztassunk meg egy másik, szokás szerint áltudományos teóriát is. a másik nem iránti gerjedelem ígérete ugyebár nem tipikusan sörkommunikációs alapelem, de a jellemzően férfiúi célcsoportnak van egy másik, nem kevés erotikus asszociációval rendelkező kultusztárgya is, nevezetesen a gitár.
egyesek szerint fallikus szimbólum, de legalább ennyire bír női attribútumokkal is. j. m. hendrixről mondogatták, h valósággal szeretkezik a gitárjával, de ha vki ott volt a fekete bárány koncerten, s a bizottság együttes első nagynyilvánosságú fellépésén, emlékezhet, h ef zámbó a lány kéne nékem c. dal gitárkísérete közben forgatván a hangszert bemutatta, arra 1 jókora női genitálé van pingálva hátulról, mintegy kihangsúlyozva a bonyolult szöveg valódi értelmét.
egyszóval, gyenge lábakon álló feltételezésünk szerint a sörkommunikációban az insighthiányos szexuális motiváció helyettesíthető a gitár erőteljes szerepeltetésével.

 

a léggitárt (akárcsak a szexet, figyeljük csak meg főszereplőnk sokatmondó mimikáját) lehet egyedül is nyűni, persze csak ha nem zavarnak meg 

 

sör24                                                                                                         sör26

 

Címkék: zene gitár sör

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr262845415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása