facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a legnagyobb lélektani felfedezés freud, jung és popper péter óta

 

mint ezidáig levezettük, a bor az emberi kultúra megtermékenyítője, esztétikai együtthatója, mely markáns foltot hagy a művelt ember lelkének ingén. létezik azonban a borfogyasztásnak 1 olyan triviális, nélkülözhetetlen alkatrésze, mely reklámantropológiai szempontból meglepő burjánzással bír. ő a dugóhúzó.

hogy kommunikációs oldalról mért van ennyire kitüntetett szerepe, csak sejthetjük. a dugóhúzó a bor fogyasztásának leginkább antropomorf eleme, a szakrális szertartás aktusának nyitánya, a bor-vér ősi áldozati rítusának banális archetípusa.
carl gustav jung szerint az archetípusok ősi, mitologikus színezetű, az egész emberiség számára ugyanazzal a jelentéssel bíró, univerzális képzetek, melyek a jungi elmélet értelmében a pszichés működést alapvetően meghatározzák, a kollektív tudattalan régiójában helyezkednek el. az archetípusok az egyéni élettapasztalatokkal ötvöződve alakítják egyéni életünket.
kéremszépen, a dugóhúzó, mint archetípus:

reklama: akasztott

 

reklama: dugonyari

reklama: huzoaukcio

reklama: huzoszeret

reklama: jeruzalemreklama: muszklireklama: torottkez(és bár reklámmitológiai felhasználásáról egyelőre nincs adat, hogy a dugóhúzó nevű tárgy életünkre gyakorolt hatásának fontosságát még jobban aláhúzzuk, említsük meg ehelyt a világ legdrágább dugóhúzóját.)
 

 

bor3                                                                                                             bor5

Címkék: bor dugóhúzó reklámantropológia

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr92665834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása