avagy inni járunk a könyvtárba, vagy olvasni a kocsmába?
a bor és az esztétikai élmény lelki összefüggésének tehát kiváló hordozója a boroscímke. kortárs kiállítás a tesco polcain:
s a zenei befogadásnak sem árt 1 pohár
persze a fesztiválhangulat fokozódhat
(1 borfesztivál és koncertsorozat telkomtársaság által szponzorált plakátja)
a borfogyasztás legnagyobb hatást tán mégis az írott művészetekre tette. írni, meglehet könnyebb vele, olvasni jobb. az összefüggés grafikai mefogalmazása jókora reklámegyezést eredményez:
olvasni és kortyolni együttesen több mint komplementer tevékenység, ahogy azt a jó ideje mo-n is megjelent könyvesboltba oltott kávéházak és vinotékák is felismerték
toxikológiai okokból kifolyólag a tetszetős elmélet azonban sajnos csak 1 határig igaz.
(persze csak attól függ, hány szemmel olvassuk)