facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

avagy inni járunk a könyvtárba, vagy olvasni a kocsmába?

 

a bor és az esztétikai élmény lelki összefüggésének tehát kiváló hordozója a boroscímke. kortárs kiállítás a tesco polcain:

 

s a zenei befogadásnak sem árt 1 pohár

reklama: asztal

reklama: jazz

 

  

persze a fesztiválhangulat fokozódhat

reklama: borfest

(1 borfesztivál és koncertsorozat telkomtársaság által szponzorált plakátja)

a borfogyasztás legnagyobb hatást tán mégis az írott művészetekre tette. írni, meglehet könnyebb vele, olvasni jobb. az összefüggés grafikai mefogalmazása jókora reklámegyezést eredményez:

reklama: konyv2

reklama: lap 

olvasni és kortyolni együttesen több mint komplementer tevékenység, ahogy azt a jó ideje mo-n is megjelent könyvesboltba oltott kávéházak és vinotékák is felismerték

reklama: buchwein

  

toxikológiai okokból kifolyólag a tetszetős elmélet azonban sajnos csak 1 határig igaz.

reklama: konyv

(persze csak attól függ, hány szemmel olvassuk)

 

bor1                                                                                                            bor3

Címkék: art bor reklámegyezés

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr82660964

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása