facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a bor mint média és köznyelv

 

folytatva a tegnapi antológiát, s tovább bizonyítva azon tézisünket, h a bor oly egyetemes kultúrkincs, h a szentségtől a profánig minden eladható vele, lássuk a további példákat. a sörök pezsgője, vagy a borok ecetje, nem mindegy...

reklama: ecet

a gasztronómiai viszonylat sem kíván különösebb magyarázatot,

reklama: kecsap 

de hogy a dugóhúzó, mint egyetemes emberi szimbólum a marketingkommunikáció minden szegmensében jelen legyen, hát igen...

reklama: repuloreklama: teloreklama: orrhuzoreklama: uccsobicska(amikor a hóhért akasztják, vagyis sváci bicskával reklámozzák a svácibicskát. úgy a jesszus-folyamban, mint a dugóhúzó-tézisek között megállná a helyét.)

(egy idekívánkozó idézettel pedig bormennyország-bejegyzésünkre emlékezhetünk:

reklama: szent

 


s végül 1 ötletesnek mondható meló, ami a látszat ellenére nem ásványvizet reklámoz,

hanem banki szolgáltatást (szöveg kb: a megtakarításnak van okosabb módja is).

 

bor16                                                                                                          bor18

Címkék: bor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr22719075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása