facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

láb(spray)jegyzet elbúcsúzván az utóbbi négy hét szívünknek oly kedves főszereplőjétől, s hogy némi sovány vigaszt nyújtsunk a gyakorlatilag észrevehetetlen hazai bormarketing kreatívjainak, amolyan lábjegyzetként nyissunk 1 utolsó kategóriát. jöjjenek hát a ki tud…

Címkék: bor

Szólj hozzá!

a fröccs, mint argentinum   hosszú (4 hetes!) borfolyamunk vége felé essen szó néhány olyan munkáról, ami minden tudományos(kodó) rendszerezési törekvésünk ellenére sem fért bele egyetlen többé-kevésbé erőszakoltan létrehozott skatulyába sem, de megmutatásra…

Címkék: bor

Szólj hozzá!

borátömlesztés borvirágosan a bormarketing reklámantropógiai rendszertanának felállítási törekvésében, ha önálló osztályt nem is, de 1 említést megérdemelnek azon munkák, melyek a bor egyik nem elhanyagolható tulajdonságát az illatát állítják az üzenet…

Címkék: bor

Szólj hozzá!

a bor mint média és köznyelv folytatva a tegnapi antológiát, s tovább bizonyítva azon tézisünket, h a bor oly egyetemes kultúrkincs, h a szentségtől a profánig minden eladható vele, lássuk a további példákat. a sörök pezsgője, vagy a borok ecetje, nem mindegy...a…

Címkék: bor

Szólj hozzá!

emancipunciós gondolatok az eddigiekből az mindenképp kiderült, h a bor kommunikációja elsősorban férfiaknak szól, s mitagadás megvan ennek a jó oka. akadnak persze munkák, melyben főszerepet játszik a bor, s nőknek szánják őket, de szinte ezek mindig vmi mást akarnak…

Címkék: bor

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása