láb(spray)jegyzet
elbúcsúzván az utóbbi négy hét szívünknek oly kedves főszereplőjétől, s hogy némi sovány vigaszt nyújtsunk a gyakorlatilag észrevehetetlen hazai bormarketing kreatívjainak, amolyan lábjegyzetként nyissunk 1 utolsó kategóriát. jöjjenek hát a ki tud rosszabbat mondani verseny helyezettjei, az értelmetlen, érthetetlen, semmire sem jó, bűnrossz reklámok. mert kérem, ezeket is megrendelte, kitalálta, elfogadta, s nem utolsósorban kifizette valaki.
szegény távol-keletiek mindig tudnak újat mondani. de kinek, s mit is?
a jó sok pénzbe kerülő, értelmetlen, kivagyi nagyotmondás és/vagy butácska gegelés persze európai agyban is megfoganhat.
s ha az eddigiekben nagy erőszakoltsággal még nyomokban felfedezhető is vmi üzeneti tartalom, ezzel a kettővel már végképp nem lehet mit kezdeni.
ez kérem 1 lábspray reklám. az egyetlen ami eszembe jut, az aranyszájú anita gyöngyöző szavú, a honi kertévézés ars poeticájának is beillő kérdése: és akkor ez így most hogy?
ezt meg fejtse meg a hubert burda:
egyéb megfejtéseket a kiadóba és a kommentek közé várunk.