facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

láb(spray)jegyzet

 

elbúcsúzván az utóbbi négy hét szívünknek oly kedves főszereplőjétől, s hogy némi sovány vigaszt nyújtsunk a gyakorlatilag észrevehetetlen hazai bormarketing kreatívjainak, amolyan lábjegyzetként nyissunk 1 utolsó kategóriát. jöjjenek hát a ki tud rosszabbat mondani verseny helyezettjei, az értelmetlen, érthetetlen, semmire sem jó, bűnrossz reklámok. mert kérem, ezeket is megrendelte, kitalálta, elfogadta, s nem utolsósorban kifizette valaki.
szegény távol-keletiek mindig tudnak újat mondani. de kinek, s mit is?


a jó sok pénzbe kerülő, értelmetlen, kivagyi nagyotmondás és/vagy butácska gegelés persze európai agyban is megfoganhat.

 

s ha az eddigiekben nagy erőszakoltsággal még nyomokban felfedezhető is vmi üzeneti tartalom, ezzel a kettővel már végképp nem lehet mit kezdeni.
ez kérem 1 lábspray reklám. az egyetlen ami eszembe jut, az aranyszájú anita gyöngyöző szavú, a honi kertévézés ars poeticájának is beillő kérdése: és akkor ez így most hogy?

reklama: labspray

 

ezt meg fejtse meg a hubert burda

reklama: 100

egyéb megfejtéseket a kiadóba és a kommentek közé várunk.

 

bor19                                                                                                           sör1

Címkék: bor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr142728418

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása