facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a fröccs, mint argentinum

 

hosszú (4 hetes!) borfolyamunk vége felé essen szó néhány olyan munkáról, ami minden tudományos(kodó) rendszerezési törekvésünk ellenére sem fért bele egyetlen többé-kevésbé erőszakoltan létrehozott skatulyába sem, de megmutatásra érdemesnek ítéltetett.
kezdjük kedvenceinkkel, a távol-keleti reklámokkal. ezek a hosszú, sokszor szinte érthetetlen, gyermekien bugyuta dolgozatok ugyanakkor kedves colour localt (ld még) képviselnek az európai-amerikai futószalagmunkák között.
az alábbi két etűd is ilyen, az elsőt még a nem nagyon értem kategóriába utaltam, de a másodikból kiderül, h nagyon is konzekvens, ötletes, célcsoportspecifikus kampányról van szó.

 


s cáfolván azon közkeletű tévedést, h a szódavíz, s annak nyári délutánokon borneműek rettentésére való felhasználása hungarikum lenne (láttuk, h a reklámuniverzumban ez 1 másik magyar találmány), lássuk a bizonyítékot:

(kis lépés az embernek, hosszú lépés az emberiségnek)

itt meg mintha kissé sokszor olvasták volna a kis herceget (vö. 2. sz. rajz magyarázata), de az üzenet érthető: tartsd a lehető leghidegebb helyen. (képzavar azér akad. a hüllő attól hűlő, h a testhőmérséklete uszkve annyi, mint a környezeti hőmérséklet. ez pedig a fehérbornak nem túl jó) 

reklama: kigyoban

 

 

bor18                                                                                                          bor20

 

Címkék: bor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr242725415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása