facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

chateau de chernobyl

 

a magam részéről kihagyásra ítéltem, de a tudományos rendszerezés iránt szilárd elkötelezettség, s legfőképp elmentett sajtóhír arra ösztökélt, h mégse. márminthogy a (jó) bor amúgy sem olcsó szórakozás, de elképesztően drága is tud lenni. egyszóval létezik kommunikációs szándék persze, ami nem elsősorban a gourmandok ízlésére, hanem legfőképp sznobériájára és pénztárcájára hajt. az érték hangsúlyozása önmagában nem lenne feltétlen baj, de a megvalósítás... alapvető megfigyelés, h a férfiaknak eladni kívánt, igazán exkluzív prémiumtermékek reklámjai (ld pl e hasábokon a viszkifélék és a pezsgők hasonló horizontú pocsékjait, de csak nézz bele 1 óra- vagy jachtmagazinba), a megjelentett reklámok - kevés kivételtől eltekintve - kb annyi merészséget, eredetiséget és kreativitást tartalmaznak, mint mondjuk a minden normális háziasszonyt vérig sértő hírhedett mosóporreklámok. szegény gazdag férfiúink, titeket is csak ennyire vesznek emberszámba a reklámmunkások... (ill a megrendelőik)

reklama: gyongy

 

reklama: aranyreklama: gyemant 


s bár nem kimondottan bort reklámoz, ebben a sorozatban legalább a brutális őszinteség ér valamit.

reklama: capital
reklama: capital2reklama: capital3 (szöveg: a capitalt innen olvassák. ajánlott irodalom: k. marx: das kapital)

igazi, öntudatos, ideológiailag képzett kapitalista persze nem riad vissza 1 kis utcai balhétól sem, ha a túl olcsó árak ellen akar tiltakozni. mit is használna molotov-koktél gyanánt, ha nem minimum 1 Chateau Latour-t.
(dugóhúzóelméleti fejtegetéseink kiegészítéseként pedig említsük meg, h ilyen is van: a világ legdrágább dugóhúzója, szextánsra jobban hasonlít...

 

ha pedig nem akarod, h a kedves vendég rögtön a legjobb borodat akarja tesztelni a pincédben, egyszerűen ragassz rá 1 ilyen címkét:

reklama: csernobil

 

 

bor14                                                                                                          bor16

Címkék: bor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr92701951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása