facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

némi hormonok

 

volt már itt szó a bor spirituális jelentéséről, kulturális evidenciáiról, mi hiányzik hát? (saját gyűjtésű, újabb keletű székely csajozós dumával összefoglalván: kicsi lány, ha sokat akarsz kijárni és hamar elálmosodni, kérjünk sört. ha hajnalig beszélgetni és szerelmeskedni, akkor bort. de ha be akarunk baszni, igyunk pálinkát...)
a viszki kivételével az eddig tárgyalt alkoholos befolyásultságú kommunikációs stratégiák mindegyikének volt, nem is gyenge "bulgárfreudista" (értsd: életünk a ba..., vagyishogy a nemiség körül forog) alapvetése. nem lehet ez másképp a borral sem, hisz mint emlegettük mámor, élvezet, folyékony szerelem ésatöbbi. valahogy, valamiért mégsem ez a borkommuninkátorok leghatásosabb fegyvere. legalábbis, ha túl direktre veszik a figurát.

 

maradva a pszichoanalitikus megközelítésnél, ez a jóval hatásosabb munka viszont jogosan juttatja eszünkbe a mindentudó freudi díványt.

 

idekívánkozik ez az erőltetett munkácska is, melyről, ha nem tévedek a cici kéne eszembe jusson (vagy csak én vagyok a barkóbázó katona, akinek mindenről...)

reklama: cici

 

zárjuk a sort 1 normális kreatívval, amolyan hétvégi jókivánság gyanánt:

reklama: napfel

 

 

bor9                                                                                                           bor11

 

Címkék: bor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr402688001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása