vagyis tequila sunrise, mexikóiul
miután jól kibuliztuk magunkat, jön aminek jönnie kell és nem ússzuk meg a következményeket. a tequilagyártók, remélhetőleg nem csupán szemforgatásból, erős ügyhöz kapcsolt marketingaktivitást fejtenek ki.
két remek kreatív:
(felirat: igyál mértékkel húsvétkor. a jézus számban már idéztük volt)
még az is elképzelhető, h a tequilától jobban lehet hányni, mint az éva vermuttól, legalábbis a korcsmáros pál rejtő képregényeit idéző katzenjammerellenes szer reklámja szerint.
(felirat: too much tequila?)
különösen, ha keverik. sörrel vegyítve szerintem legalább olyan rossz, mint a reklámja.
a citromos lónyálról nem is beszélve, különösen, h a sóval-lime-mal való fogyasztás csak rárakódott kultúrjav, helyben simán isszák, magában.
s hogy zárjuk a sort s hetet, ímhol 1 kakukktojás, megerősítvén kedvenc tézisünket, miszerint kultúra nem vész el csak átalakul
(meg hogy legyen mivel folytatni)