facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

sör és fingás, mint férfiúi attribútum

 

nem túl nagy lelkesedéssel, de folytassuk az amerikai
ízléstelenségek
példatárát 1 ugyan minden kultúrában jelenlévő (és
alkalomadtán szellemesen is előadható), de a nevezett kultúrkörben a humor ekvivalenciájának számító jelenséggel, az altesti viccelődéssel.
hollywoodban egész iparág szakosodott erre a fingós-böfögős-beszarós
üzemre, elképesztő ostobaságokat eredményezve (vö. dumb és
dumber
, amerikai pite, gagyi mami és társaik) tipikus amerikai műfaj ez tehát, mért is maradna ki a reklámirodalomból?

 

(szinte evidens, h mindegyik az ihatatlan badlájtot népszerűsítené. szegény ceské budejovice, mi lett belőled a tengerentúlon...)

csak hogy nehogy az a vád érjen, h finnyáskodó sznobériából írtuk a fentieket, lássunk 1 pozitív példát is arra, h a profán nem feltétlen ízléstelen, sőt lehet kimondottan kreatív férfiúi görbetükör is. bár a kampány éppenséggel alsógatyát reklámoz, de a sör fontos szerepet kap benne.

(jegyezzük meg itt, h úgy tűnik akadnak követőink a reklámtudományi alsóneműek rendszertanának megalkotásában, s értően elemzik is az említett munkákat)

 

sör6                                                                                                           sör9

 

Címkék: sör fing

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr562779297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása