pocsék sörnek pocsék cégér
kissé félősen és kedvetlenül, de az előző posztban már érintett okoból (brrrr) külön is szót kell ejtenünk amerikáról. mint a reklámtudomány szülőhazájától (s nagy sörivó nemzettől), igen sokat vártunk kommunikációs vonalon is. hát ebből csak annyi igaz, h a forrásgyűjtésünk során feldolgozott több mint 1200 tömegkulturális produktum közel felét tették ki az észak-amerikai munkák (abból is különösen 2 gyártó, az anheuser-busch és a coors gyakorlatilag többet költ reklámra, mint a világ összes többije), de bizony gyászos eredménnyel. elnézést, de a tudományos alaposság arra kötelez, h a köv 2 bejegyzésben a reklámszakma és az amerikai kultúra legaljában fogjunk megmerítkezni. arról nem beszélve, h úgy a bádvájzer (senki ne keverje a kiváló cseh budweiserrel ceské budejovicéből, ahova svejk is elgyalogolt), mind a coors igen pocsék tömegsör (szubjektív, áltudományos megjegyzés)
mára szerintem elég lesz:(