facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

pocsék sörnek pocsék cégér

 

kissé félősen és kedvetlenül, de az előző posztban már érintett okoból (brrrr) külön is szót kell ejtenünk amerikáról. mint a reklámtudomány szülőhazájától (s nagy sörivó nemzettől), igen sokat vártunk kommunikációs vonalon is. hát ebből csak annyi igaz, h a forrásgyűjtésünk során feldolgozott több mint 1200 tömegkulturális produktum közel felét tették ki az észak-amerikai munkák (abból is különösen 2 gyártó, az anheuser-busch és a coors gyakorlatilag többet költ reklámra, mint a világ összes többije), de bizony gyászos eredménnyel. elnézést, de a tudományos alaposság arra kötelez, h a köv 2 bejegyzésben a reklámszakma és az amerikai kultúra legaljában fogjunk megmerítkezni. arról nem beszélve, h úgy a bádvájzer (senki ne keverje a kiváló cseh budweiserrel ceské budejovicéből, ahova svejk is elgyalogolt), mind a coors igen pocsék tömegsör (szubjektív, áltudományos megjegyzés)

 

mára szerintem elég lesz:(

 

sör5                                                                                                            sör7

Címkék: amerika sör

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr202775703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása