facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

ki az, aki engem ma este hazavisz?

 

pénteki vegyesvágottunk első darabjának ihletője minden bizonnyal a jamaikai bobválogatott hihetetlen története, amit talán csak erik, az angolna abszurdja múlhatna felül.

(a remek jamaika-alsói angolsággal bemondott szlogen: mi csak 1 dologhoz értünk. ahhoz viszont nagyon. kéne már 1 ilyen hungarikumban is...)

 

nemrég nyitottam 1 nem értem mappát a gépemen azon melóknak, amit tucatnyi megtekintés és minden segédeszközt igénybe vevő erőltetett koncentrálás ellenére sem tudtam megfejteni (ld pl a hímnő megváltó cipőjének esetét). az alábbi kampány is bekerült e könyvtárba, de a helyzetkomikum erős insight-ja és a 2003-as ezüst oroszlán csak ösztökélt, h leessen a kétforintos. hát nagy nehezen sikerült is neki, lévén, h ez 1 extra cold módon fogyasztandó rumféleség.

 

 

s nem lenne a rum szeszesital, ha nem lenne neki nodrinkanddrive kampánya. hálisten ez is a morgan-től, kiváló kreatív minőségben:

 

rum4                                                                                                            bor1

Címkék: rum

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr992652136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása