gyalogolni jó
minden globális terméknek van piacvezető márkája, s általában akad olyan brand is, amely a kommunikációs versenyt diktálja (a kettő sok esetben egybe esik, az ok nyilván a nagyobb piaci részesedéshez járó marketingbüdzsé). ahogy a vodkánál az absolut, úgy a viszkiknél a johnnie walker a zászlóshajó, az egyedi és összetéveszthetetlen.
a módszer is igencsak hasonló: nézz rá a névre/logóra és mondd ami eszedbe jut. ilyen egyszerű ez: keep walking (ne állj meg, haladj, lépj tovább kb. - ha móricz fordítaná, meg bizonyosan: gyalogolni jó lenne).
s ha belegondolunk, az emberi nem egészen a xx. sz-ig jobbára azér tényleg gyalog jutott el (az más kérdés, h minek, szóval nem biztos, h nagyon kéne sietni...)
okosan megtalált hordozó a jw-kommunikációban a művészet is. a jól eltalált szponzoráció mindig hálás kampányelem, különösen ha úgy formailag, mind tartalmilag ilyen jól megfogalmazható az üzenet.
a scotch persze elsősorban business- és gentlemanlike alkohol. de a kreatív kedvéért belefér 1 kis célcsoportkutyulás
meg 1 kis foci is. magam nem lévén 1 knézyjenő, ezért a megfejtést a művelt olvasóra bízom:
a kötelező jellegű óvás az ittas vezetéstől meg egyszerűen adja magát