facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

gyalogolni jó

 

minden globális terméknek van piacvezető márkája, s általában akad olyan brand is, amely a kommunikációs versenyt diktálja (a kettő sok esetben egybe esik, az ok nyilván a nagyobb piaci részesedéshez járó marketingbüdzsé). ahogy a vodkánál az absolut, úgy a viszkiknél a johnnie walker a zászlóshajó, az egyedi és összetéveszthetetlen.
a módszer is igencsak hasonló: nézz rá a névre/logóra és mondd ami eszedbe jut. ilyen egyszerű ez: keep walking (ne állj meg, haladj, lépj tovább kb. - ha móricz fordítaná, meg bizonyosan: gyalogolni jó lenne).
s ha belegondolunk, az emberi nem egészen a xx. sz-ig jobbára azér tényleg gyalog jutott el (az más kérdés, h minek, szóval nem biztos, h nagyon kéne sietni...)

reklama: jwevo


 

 

okosan megtalált hordozó a jw-kommunikációban a művészet is. a jól eltalált szponzoráció mindig hálás kampányelem, különösen ha úgy formailag, mind tartalmilag ilyen jól megfogalmazható az üzenet.

reklama: jw3kep

reklama: jw4kepreklama: jwfal 


a scotch persze elsősorban business- és gentlemanlike alkohol. de a kreatív kedvéért belefér 1 kis célcsoportkutyulás

 

meg 1 kis foci is. magam nem lévén 1 knézyjenő, ezért a megfejtést a művelt olvasóra bízom:

 

a kötelező jellegű óvás az ittas vezetéstől meg egyszerűen adja magát

reklama: jwnodrive

 

 

 viszki2                                                                                                      viszki4

 

Címkék: viszki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr962612980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása