facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

hol laknak buborék?

 

persze léteznek az igazi pezsgő (vagyis champagne) márkák is, ezeket továbbra is saját palackukban (méthode classique) erjesztik, s áruk ált meghaladja a honi diplomás minimálbér színvonalát, persze butéliánként.
kommunikációjuk viszont, mint a luxustermékeké oly sokszor, nem lép túl a közhelyes általánosságokon, így csak remélhetjük, h a termékekben több megkülönböztetőerő rejlik, mint reklámjaikban.

édes élet, dekadencia, fülledt erotika, enmagáért való művészet, mert így él az akinek számolatlan a pénze s ízlése.

 

ne feledjük persze a bevezetőben idézett boldog időket, mikor még a pezsgőspalackból áramlott a fény s az élet, és olyanok tervezték reklámjait, mint alfons mucha

 

reklama: mucha moet

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 vagy modellt állt neki a grace kelly

 reklama: kelly

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

sámpányista gurmandok szerint ugyanakkor igenis van 1 fizikai jellemzője az italnak, ami nagyon is lényeges: a gyöngyözés foka, vagyis a bubor család (= buborék, bocs). na ezzel már többet tudtak kezdeni a kreatívok is:

reklama: vak

 

 

és hogy még egy kivétellel erősítsük a szabályt, ím 1 szépen megvalósított, következetes kampány:

 

 

legvégül pedig minél dolcsevítább, fülledterotikusabbbb, sőt buborékosabb szilveszter éjszakáját kívánok mindannyiótoknak. víg misi soraival:
ma este isszuk a pezsgőt,
egymáshoz simulunk ketten,
a parketten

(újévre, hirdetőknek pedig: csak nehogy reklámozzon téged a paris hilton)

 

pezsgő2                                                                                                  tequila1

Címkék: pezsgő

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr82540388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása