hol laknak buborék?
persze léteznek az igazi pezsgő (vagyis champagne) márkák is, ezeket továbbra is saját palackukban (méthode classique) erjesztik, s áruk ált meghaladja a honi diplomás minimálbér színvonalát, persze butéliánként.
kommunikációjuk viszont, mint a luxustermékeké oly sokszor, nem lép túl a közhelyes általánosságokon, így csak remélhetjük, h a termékekben több megkülönböztetőerő rejlik, mint reklámjaikban.
édes élet, dekadencia, fülledt erotika, enmagáért való művészet, mert így él az akinek számolatlan a pénze s ízlése.
ne feledjük persze a bevezetőben idézett boldog időket, mikor még a pezsgőspalackból áramlott a fény s az élet, és olyanok tervezték reklámjait, mint alfons mucha
vagy modellt állt neki a grace kelly
sámpányista gurmandok szerint ugyanakkor igenis van 1 fizikai jellemzője az italnak, ami nagyon is lényeges: a gyöngyözés foka, vagyis a bubor család (= buborék, bocs). na ezzel már többet tudtak kezdeni a kreatívok is:
és hogy még egy kivétellel erősítsük a szabályt, ím 1 szépen megvalósított, következetes kampány:
legvégül pedig minél dolcsevítább, fülledterotikusabbbb, sőt buborékosabb szilveszter éjszakáját kívánok mindannyiótoknak. víg misi soraival:
ma este isszuk a pezsgőt,
egymáshoz simulunk ketten,
a parketten
(újévre, hirdetőknek pedig: csak nehogy reklámozzon téged a paris hilton)