facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a gumizokni morfológiája

 

 

mint minden szabad piaci viszonyok között versengő szereplő, a kotongyár is törekszik az innovációra, a „még tökéletesebb" termék kifejlesztésére.

a legrégibb és legáltalánosabb kifogás a gumival szemben az ún zoknihatás, ami persze már a múlt (legalábbis szerintük): reklama: szappanbuborek

 

 

akár rafinált kommunikáció is lehet a méret a lényeg jellegű wonderbra-kampányokra emlékeztető xxxxl termékek ígérete. ha nagyobb nem is lesz tőle, de a drogériában jól eshet hangosan ezt kérni... 

reklama: xl

 (a skótszoknya, mint reklámantropológiai alaptoposz jelentőségére alkalomadtán még visszatérünk)

reklama: xxl

 

reklama: jonagy

 

 

(ha az ötlet nem is egetverő, insightban nem gyenge. van-e fiú, aki nem így találkozott először a mágikus darabbal)

hát ez meg biztosan jó vékony és kényelmes is, de h hogyan bír csavarodni is, el nem tudom képzelni...reklama: csavart2

 (a twisted jelentése, meglehet, ebben az esetben a perverz jelentéssel is bírhat)

 

koton1                                                                                                      koton3

 

Címkék: koton

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr22497483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása