a gumizokni morfológiája
mint minden szabad piaci viszonyok között versengő szereplő, a kotongyár is törekszik az innovációra, a „még tökéletesebb" termék kifejlesztésére.
a legrégibb és legáltalánosabb kifogás a gumival szemben az ún zoknihatás, ami persze már a múlt (legalábbis szerintük):
akár rafinált kommunikáció is lehet a méret a lényeg jellegű wonderbra-kampányokra emlékeztető xxxxl termékek ígérete. ha nagyobb nem is lesz tőle, de a drogériában jól eshet hangosan ezt kérni...
(a skótszoknya, mint reklámantropológiai alaptoposz jelentőségére alkalomadtán még visszatérünk)
(ha az ötlet nem is egetverő, insightban nem gyenge. van-e fiú, aki nem így találkozott először a mágikus darabbal)
hát ez meg biztosan jó vékony és kényelmes is, de h hogyan bír csavarodni is, el nem tudom képzelni...
(a twisted jelentése, meglehet, ebben az esetben a perverz jelentéssel is bírhat)