facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a fogszuvasodás, mint szexuális úton terjedő betegség 

 

lényeges fordulat minden kommunikációban, mikoris 1 szükséges (de lényeges) rosszból az eredeti funkciótól elszakadva, újabb ígéretek által vonzó, kívánt termék varázslódik. így lesz a latex íze helyett már-már gasztronómiai élmény a gumi szopogatása. (talán vmi régi woody allen filmben röhögtünk az eperízű, leehető bugyin, ahogy nézem, ez ma már rögvalóság, sőt van ahol már ahol be is tiltották. hogy a közismert városi legendáról, a kotonos hamburgerről ne is beszéljünk...)

fogorvoshoz vagy a bőr- és nemibeteg gondozóba? nem túl biztató alternatíva...

 (az elmélet praktikus bizonyítéka az árumozgató menedzser interpretációjában itt)

a méhecske és a bibe esete korszerű felfogásban:

almaízű, horrorkivitelben:

reklama: alma

 (kollega elemzése itten)

a bublegumival való párhuzam oly evidens, h számtalan reklámegyezési esetet produkál. mellesleg az alapanyag minden bizonnyal ugyanaz, a magam részéről nem is rágózom...

 

köztudott a női nem függése bizonyos édesipari termékektől. ez legalább nem hizlal:

 

ps. s nem utolsósorban elkerülhető a sziveri jános által megverselt élmény, mikor is „hímtagomhoz ért fogadban az amalgám"

 

koton2                                                                                                      koton4

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr372500007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása