a fogszuvasodás, mint szexuális úton terjedő betegség
lényeges fordulat minden kommunikációban, mikoris 1 szükséges (de lényeges) rosszból az eredeti funkciótól elszakadva, újabb ígéretek által vonzó, kívánt termék varázslódik. így lesz a latex íze helyett már-már gasztronómiai élmény a gumi szopogatása. (talán vmi régi woody allen filmben röhögtünk az eperízű, leehető bugyin, ahogy nézem, ez ma már rögvalóság, sőt van ahol már ahol be is tiltották. hogy a közismert városi legendáról, a kotonos hamburgerről ne is beszéljünk...)
fogorvoshoz vagy a bőr- és nemibeteg gondozóba? nem túl biztató alternatíva...
(az elmélet praktikus bizonyítéka az árumozgató menedzser interpretációjában itt)
a méhecske és a bibe esete korszerű felfogásban:
almaízű, horrorkivitelben:
(kollega elemzése itten)
a bublegumival való párhuzam oly evidens, h számtalan reklámegyezési esetet produkál. mellesleg az alapanyag minden bizonnyal ugyanaz, a magam részéről nem is rágózom...
köztudott a női nem függése bizonyos édesipari termékektől. ez legalább nem hizlal:
ps. s nem utolsósorban elkerülhető a sziveri jános által megverselt élmény, mikor is „hímtagomhoz ért fogadban az amalgám"