facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

egér van a szoknyámban!

 

múlt héten számos szép és csúnyább esettanulmányt láthattunk az emberiség azon feléről, amely nem használván a modern vegyipar remekeit, bizony megbüdösödik és nem is kicsit. ez ugyanis az illatipari kommunikáció első tétele és üzenete. a másik megközelítés szerint viszont nem elég, ha csupán (legalább ezáltal) kiemelkedünk az állatvilágból, ennél sokkal jobb dolgok is történhetnek velünk ha befújjuk magunkat. nevezetesen, h e mesterséges feromonok segítségével minimum szexuális félistenekké válunk, zeusz, casanova, toulouse-lautrec hódítóereje hozzánk képest mondhatni semmiség.

szóljon tehát a köv. 5 nap a jószagú és boldog emberekről, akik meghódítják a világot. (tanulmányaink nagyrészt a már eddig is többször idézett axe/lynx brand ipari mennyiségű produkcióiból merítenek, lévén h a márka jól felépített kommunikációja valóságos kvintesszenciája a fenti tételnek. maszkulin termékként meglehetőst egyoldalúan, bocs csajok.)

a jól felépített kampányok mindig 1 mondatot ismételnek, persze a lehető legtöbb és legkreatívabb megfogalmazásban. az eheti példák (és címsorok) ezt a viszonylag hosszú, de konzekvens mondatot hivatottak végigmondani.

frusztrált kamaszfiúk viralgyanús kollégiumi ökörségei, némi jackass-es beütéssel. ehelyett ajánlhatta csáth géza kosztolányinak: gyakjál sokat...

 

(a gusztustalansági verseny nyertese kétségtelen a kollega felfedezése)

 

merész kampány az egyesült arab emirátusokból(!). érdemes megvárni a szoknyás részt, még h az internet nem csak a pornóról szól...

 

büdös5                                                                                                   szagos2

 

Címkék: szagos

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr562441993

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hallari 2010.11.17. 12:46:44

Kommentek:
Nincsenek hozzászólások.
pfffff... rossz blogra tévedtem
süti beállítások módosítása