egér van a szoknyámban!
múlt héten számos szép és csúnyább esettanulmányt láthattunk az emberiség azon feléről, amely nem használván a modern vegyipar remekeit, bizony megbüdösödik és nem is kicsit. ez ugyanis az illatipari kommunikáció első tétele és üzenete. a másik megközelítés szerint viszont nem elég, ha csupán (legalább ezáltal) kiemelkedünk az állatvilágból, ennél sokkal jobb dolgok is történhetnek velünk ha befújjuk magunkat. nevezetesen, h e mesterséges feromonok segítségével minimum szexuális félistenekké válunk, zeusz, casanova, toulouse-lautrec hódítóereje hozzánk képest mondhatni semmiség.
szóljon tehát a köv. 5 nap a jószagú és boldog emberekről, akik meghódítják a világot. (tanulmányaink nagyrészt a már eddig is többször idézett axe/lynx brand ipari mennyiségű produkcióiból merítenek, lévén h a márka jól felépített kommunikációja valóságos kvintesszenciája a fenti tételnek. maszkulin termékként meglehetőst egyoldalúan, bocs csajok.)
a jól felépített kampányok mindig 1 mondatot ismételnek, persze a lehető legtöbb és legkreatívabb megfogalmazásban. az eheti példák (és címsorok) ezt a viszonylag hosszú, de konzekvens mondatot hivatottak végigmondani.
frusztrált kamaszfiúk viralgyanús kollégiumi ökörségei, némi jackass-es beütéssel. ehelyett ajánlhatta csáth géza kosztolányinak: gyakjál sokat...
(a gusztustalansági verseny nyertese kétségtelen a kollega felfedezése)
merész kampány az egyesült arab emirátusokból(!). érdemes megvárni a szoknyás részt, még h az internet nem csak a pornóról szól...