1 hulla, 3 család, 4 kerék
a tegnapi adaggal ki is fújt a kegyeleti ipari kommunikáció, egyszerűen nem találtam többet. persze helyi hirdetmények (nem = reklám, ezek csak jól-rosszul megfogalmazott közlemények kreatív mag nélkül) bőven vannak, de ezen szakmán kívüli produktumok nem eme dolgozat tárgyai.
ellenben a temetés témaköre hálás, gyakori eleme a reklámprodukcióknak, a továbbiakban ezekből szemelgetünk.
a közlekedésbiztonsági reklámok többsége megreked a horroisztikus-bombasztikus riogatásnál, ami kb. annyit ér, mint cigisdobozon a halálfejes duma. de ez a vmiért tipikus k-eu-i miliőbe helyezett vidám temetés túllép a közhelyeken.
moliére-i, egész estés bohózat egy 50 mp-es autóreklámban. sok hollywood-i kasszasikerben nincs ennyi ötlet és történés.
1 kis reklámegyezés, vígözvegyi jogon. a teázás összehoz...
és a tegnapi temetési biztosítás blokkhoz egy jó kis blődli. a fényképészt lelökik, ugye?