építs házat a borospincéd köré!
a bort persze nem csak isszuk némán, hanem igyekszünk megosztani kalandjainkat másokkal is. szaklapok, portálok és blogok tömege értekezik a borkultúráról és beszerzési forrásokról, általában meglehetős színvonalon.
persze ha mindezt kereskedelmi célzattal teszik, kommunikálni nekik is kell.
(merhogy az áldozati dugó ugye eleve sokmindent elárul a belbecsről)
(ide tartozik tkp a máshol emlegetett mosodás sommelier etűd is)
(megjegyzendő, h az ún svájci bicska minden reklámötletelés egyik legelhasználtabb eleme (bár itt épp fonák értelemben, s ez értékelendő) de azért kedves ügyfelek és reklámcsinálók, kéretik tartózkodni tőle. kreatív dugóhúzótól szintúgy.)
és ha itt kevésbé igaz is a tézis, h aki ért hozzá, csinálja, aki meg nem, magyarázza, túlzásba azér ne vigyük.