facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

építs házat a borospincéd köré!

 

a bort persze nem csak isszuk némán, hanem igyekszünk megosztani kalandjainkat másokkal is. szaklapok, portálok és blogok tömege értekezik a borkultúráról és beszerzési forrásokról, általában meglehetős színvonalon.
persze ha mindezt kereskedelmi célzattal teszik, kommunikálni nekik is kell.

reklama: alaprajz

reklama: arak

reklama: dugo(merhogy az áldozati dugó ugye eleve sokmindent elárul a belbecsről)

 

reklama: tavcso

reklama: teleszkop (ide tartozik tkp a máshol emlegetett mosodás sommelier etűd is)

reklama: bicska

 

(megjegyzendő, h az ún svájci bicska minden reklámötletelés egyik legelhasználtabb eleme (bár itt épp fonák értelemben, s ez értékelendő) de azért kedves ügyfelek és reklámcsinálók, kéretik tartózkodni tőle. kreatív dugóhúzótól szintúgy.)


és ha itt kevésbé igaz is a tézis, h aki ért hozzá, csinálja, aki meg nem, magyarázza, túlzásba azér ne vigyük.

 

bor12                                                                                                          bor14

 

 

Címkék: bor

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr572701829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása