facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a libanoni helyzet egyre fokozódik

 

a magyar borkommunikáció fő csapása a borvidékek szerinti megkülönböztetés, az eredet hangsúlyozása. csoda tudja miért, de ez a világban nem ily jelentős, példát is alig találtam rá. valószínűleg a dicső történelmi múlt mint mondandó bizony nem bír elég megkülönböztető erővel.
persze, ha a libanoni bekaa völgy ókori hagyományáról van szó, az azér nem semmi (+ a recens politikai helyzet által nyújtott egzotikus borzongás). ha a munka nem is 1 nagy szám, arra legalábbis jó, h megtudjuk: itt is van 1 borvidék, val nem is akármilyen.

(s így már érthető a várbástyát illetve kastélykulcsot formázó dugókreatív is)

az egyik legismertebb termőterületnek csak 1 ilyen halovány próbálkozásra futotta:

 

érdekes (és szép) viszont ennek az ausztrál márkának az öndefiníciója. a terület, hol termesztik, erről a bizonyos (lonegum, magyarul nem tudom), érdekes levelű, a helyieken kívül bizonyára nem túl közismert fáról kapta a nevét. kihasználják, igazuk van.

reklama: lonegumreklama: lonegum2

  

itt meg újabb önironikus amerikai fricska önmaguk fogyatékos műveltségének kifigurázásáról. akad benne sznobéria, de még mindig jobb, mintha super macwine-nak hívnák...

reklama: notfranc

 

 

bor8                                                                                                           bor10

 

Címkék: bor

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr132685534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása