facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

chopin és az alkoholisták

 

az ún nemesb italok obligát értékmérője büszkén hangoztatott koruk. s valóban, ha érlelt (értsd: vmilyen fahordóban hosszú ideig eltárolt) párlatokról van szó, van is ennek értelme (szemben pld a vörösborokkal, ahol néhány évi hordóztatás után már csak az évjárat számít, lévén, h 1 idő után a legdrágább is megpimpósodik) az érlelt italok élvezetének kialakulásához persze elsősorban hosszú kulturalkohológiai múlt, s fejlett ízlelőbimbók kellenek. no meg a szívós állhatatosság, h kibírjuk azt a röpke néhány évtizedet, s ne fogyasszunk üstöllést (talán nem véletlen, h a már tárgyalt kaktuszpálinkák és vodkaneműk esetében effélékről szó sem eshetett...)
az eltelt évek száma persze csak akkor bír valóban megkülönböztető erővel, ha azt ilyen gyönyörű kétértelműségű, lélegzetelállító kreatív fogalmazza meg (szlogen: minden év számít)

 

reklama: tango

 reklama: Love

reklama: turistreklama: Chopin 

 (szegény frederic, vmiért nagyon kell a berúgáshoz)

persze az se árt, ha az előállítás gondosságát is hangsúlyozzuk

 

 s talán ideillik e kis dolgozat az újvilág önironikus kisebbségi komplexusáról is. nem mintha nekik nem lenne paris, texasuk

reklama: paris

 

 

viszki5                                                                                                       viszki7

Címkék: viszki

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr242626842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása