facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

nem, nem a tévé reklámdémoniológiai kutatómunkánk eredményeként kijelenthetjük, hogy a legsátánibb termék az automobil. a gépkocsikba nem egyszerűen a kisördög bújik bele, mint tegnapi ártatlan példáinkban, hanem egyszerűen maga a soknevű főgonosz, ahogy azt…

Szólj hozzá!

...a cipőjébe   a nehéz démonológiai fejtegetések után jöjjön ma 1 könnyű kis almanach arról, mi minden történik egy termékkel, ha belebújik a kisördög. van pl porszívó, amivel annak ellenére, hogy egyenesen vállalja sátáni eredetét, a pápán kívül örömmel…

Címkék: krampusz

Szólj hozzá!

meg a tévében   kedvenc reklámantropológiai alaptézisünk, hogy a marketingkommunikációs irodalom termékei, mint tömegkulturális produkciók messzemenőleg azoknak a kulturális toposzoknak a befolyásolása alatt áll, melyek fogyasztását időnként reklámblokkok formájában…

Címkék: ördögűző krampusz

Szólj hozzá!

győzzön-e a jobbik    a jó és a rossz mint két egyenrangú entitás örök küzdelme bennünk és a világban - ahogyan azt tegnap is érintettük - transzcendens önismereti alapélménye az emberiség kollektív emlékezetének. a háború - melynek kimenetele soha nem…

Szólj hozzá!

zarathustrától lugosi béláig az utóbbi hetekben többször is foglakoztunk a keresztény egyház ikonográfiájának tömegkulturális leképződésével a reklámprodukciókon keresztül. volt már szó istenről, az ő fiáról, legfőbb földi helytartójáról és papjairól,…

Címkék: krampusz

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása