facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

meg a tévében

 

kedvenc reklámantropológiai alaptézisünk, hogy a marketingkommunikációs irodalom termékei, mint tömegkulturális produkciók messzemenőleg azoknak a kulturális toposzoknak a befolyásolása alatt áll, melyek fogyasztását időnként reklámblokkok formájában üdítően megszakítják (bárhát reményeink szerint mint alkotások kreatívabbak és szórakoztatóbbak, mint a reklámszpotok közötti időt kitöltő unalmas és közhelyes élményipari tucatáruk).

nos, lássunk példákat.

nem elég nekünk az eleve bennünk lakó sok kis gonosz, néha, de különösen 1973 óta egyre többször bújik belénk maga az igazi is (úgy is mint abbadon, azazel, baphomet, belzebub, belial, chutriel, demogorgon, mastema, mefisztofelész, sammael, urian, 666, antikrisztus, iblisz, lucifer, sátán, ördög, angat, apep, arawn, baal, csernobog, dagon, dispater, hades, loki, lotan, malek taus, mammon, mara, mot, nergal, orcus, pan, pazuz, plutus, pwcca, rahu, samnu, sedit, seth, sokar, supay, surtr, tan mo, typhon, yama, vritra stb, több a neve mint ságvári endrének az illegalitásban.)

ilyenkor először elkezdünk ősi, ismeretlen nyelveken beszélni, és lehányunk mindenkit,

 

majd tekergetjük a fejünket erősen.

 


a bulgár mesterek szerint a hatás fokozható, ha egyenesen a tévénkbe bújik (sokak szerint persze már rég ott van és máshogy tényleg nem is lehet kiűzni. 1 régi szamizdat anekdota szerint az ellenzék egyik tagja válaszolt emígyen a megdöbbent újságírói kérdésre, miszerint hogy-hogy nincs is neki tévéje otthon: csak nem gondolod, h beengedem a lakásomba ezeket?)

 

(felirat: bűn nem nézni)

sőt, támad a postaládán keresztül is:

igen-igen fontos kiegészítés:

http://aztadom.blog.hu/2011/05/25/sosem_talalnad_ki_mirol_szol_ez_a_reklam

 

krampusz2                                                                                             krampusz4

Címkék: ördögűző krampusz

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr942515835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása