facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

mindennapi tömeggyilkosság

 

a múlt heti jesszus-sorozatban többször is érintettük a mai katolikus egyház egyik alapellentmondását, nevezetesen hogy a születésszabályozás tagadásával hogyan jut el az egyház a szexuális úton keresztül terjedő (sokszor halálos) betegségek igenléséig. a probléma ugye egy igen régi fogamzásgátló eszköz, a koton, ami a hormonalapú eszközök elterjedésével már-már eltűnni látszott, de a 80-as évek aids-pánikja következtében minden addigit meghaladó mértékben vált használttá. új folyamunkban tehát a világot újra meghódító, alapfunkcióját jócskán meghaladó kotongumi reklámokban viselt dolgaival igyekszünk foglalkozni.

illusztrálandó, h mire jó a kondom, egyhetesre tervezett sorozatunkban - ha már a múlt hétre esett az aids világnapja, mint szomorú aktualitás - az eredeti - a római egyház által oly vehemensen kifogásolt - rendeltetés kommunikációjának tárgyalása is csak 1, vagyis a mai napra szorítkozik.

a túlnépesedés eleve a legsúlyosabb szociális problémák egyike a 3. világ legtöbb országában, de az alábbi thaiföldi ambient kampány a nem kívánt gyerekek életkilátásairól mo-n is indokolt lenne...

 

reklama: gyerekkuka

 

persze a csökkenő népességű gazdag világban a gyerekvállalástól való húzódozásnak vannak egyéb szempontja is, klasszikus megfogalmazásban (hátha valaki nem ismeri):

 

reklama: reggeli

 

 

(ez utóbbi spot idióta gyerekábrázolása mellesleg igen emlékeztet a gerjesztve folklorizálódott apa kezdődik sorozatra)

ebben a szellemes szponzorációban a gyártó viszont éppen azért mond köszönetet a görög válogatott szüleinek, h akkor éppen nem használták a terméküket...

 

reklama: gorogvalogatott

 

és a végére 1 kis gemischte mix a megfogalmazások sokféleségéről

 

 

aids5                                                                                                        koton2

 

 

 

Címkék: koton

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr662488800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása