facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

nagy az isten...

mért is állatkertek? egyrészt, mert mindig is szerettem beléjük járni. másrészt esettanulmányként sem utolsó példákat lehet sorolni a reklámozás értelméről és minőségéről.
adva van egyrészt egy intézmény, ami nagyjából-egészéből, mérettől szinte függetlenül hasonlóan néz ki az egész világon, a tartalomról - noé bárkája óta legalábbis - nem is beszélve. színtiszta konkurrensek tehát, aki egyet látott, és nincs karonülő lemenője, hát nem is tudom, rávehető-e, h 1 új város megismerésekor, a kocsmák és templomok közé beszúrjon 1 zoo-látogatást. de az alant sorolt állati magán- és közgyüjtemények legalábbis megpróbálják, s gyanítom, nem is kevés sikerrel.
merthogy vezetőik és ügynökségeik remek válaszokat adnak a kapitalizmus egyik alapkérdésére: ha nagymértékben ugyanolyan vagyok, ugyanazzal a tartalommal, nagyjából ugyanannyiért, mint a versenytársam, mér engem válasszon a teli bukszájú potenciális. hát mert én mégiscsak MÁS vagyok, lagalábbis másként fogalmazom meg önmagam - és ez a marketingkommunikáció veleje: különböztesd meg tenmagad. a reklám pedig ennek a megkülönböztetésnek a művészete (frei nach kaszás györgy)
visszatérve az egyrésztre pedig (márminthogy szeretek beléjük járni), anyaggyűjtés közben legalább rájöttem mért is. mindazon mondatokért, amik a héten elhangzanak az élet és az állatkertek értelméről.
kezdjük a legtutibbal, buenos aires.
szóval az 1. mondat: a zoo 1 olyan hely ahol az állatok valóban - a szó biológiai és szimbolikus értelmében is - együtt vannak. esetleg újra, mint a bárkában?

 

 

és a hozzávaló printek (nagyszerű, artisztikus kidolgozás, néztem 1 ideig, míg rájöttem)

 

 

 

 

 

 

a 2. mondat se hazudik: itt többet kapsz, kevesebbért...

 

 

...a legkisebbek különösen

 

 

múzeum5                                                                                                      zoo2

Címkék: zoo

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr32366004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása