facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a magyar narancs nyomában

 

off. a cím magyaráztra szorul. 1991-ben mo-ra látogatott ii. jános pál és erre időzítve az akkor már viruló magyar narancs c. periodika tisztelettudónak kevéssé mondható különszámmal jelentkezett pápaszám címmel. mire fel hatalmas purpárlé keletkezett, sajtóhörgés, parlamenti tiltakozás stb. (dr torgyán vitte a prímet, akinek ekkor még jobbára teljes politikai tevékenysége sajtókritikában és műelemzésben merült ki, h csak a hasonló hullámokat vert petri verset említsem.)

a botrány eredményeként a címet módosították is cápaszámra:) mindezt csak azért részletezem fejből és saját szavakkal és azért nem linkelek néhány húzós cikket ide, merthogy azok biz nincsenek, cápaszámra meg végképp. hát kérem szépen, így múlik el 1 sajtótörténeti pillanat az internet előtti korból. on

de legyen nekünki is pápaszámunk, hisz ő a földi helytartó, isten, jézus és a szentek után rögtön a sorban következő (mások szerint persze a babilóni nagy parázna, de idézhetem gyermekkorú, ám nagyműveltségű közeli hozzátartozómat is, aki arra a kérdésre, h kicsoda is ii. jános pál, emígy válaszolt: hát ő a román pópa).

a jezsuita jelmondatot felhasználva (a cél szentesíti az eszközt), reklámozhat pld vörös ördög típusú porszívót

 

reklama: porszívó

 

esetleg több katolikus tabut (szüzességi fogadalom, fogamzásgátlás) is döntögető módon gumióvszert. (megjegyzendő, h a munka valójában ügyes ügynökségi önpromóció is, a jobb alsó felirat szövege szerint ugyanis ez egy „valóban meggyőző reklám")

 

reklama: koton

 (ratzinger atya minapi kijelentései különösen aktualizálják idézetünket, érintjük még a témát jócskán)

s ha már egyszer kiderült, h isten tkp néha alkesz egy kicsit, hát a pápát sem kell félteni. persze ő is misézhetne alkoholmentes sörrel akár...

 

jesszus2                                                                                                 jesszus4

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr12467924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása