facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a szesztilalom hatása a seggrészeg kreatívokra

 

a tegnapi, a finn történelem eseménydússágát taglaló idézetek fényében némileg érthető, h a múlt század elején szinte az összes skandináv országban teljes alkoholtilalmat vezettek be (nagyszerű irodalmi ábrázolása a prohibíció körüli társadalmi harcoknak és a bornírt prüdériának 1 feröer-i regény. s talán az sem eléggé köztudott, h a hasonlóan ostoba amerikai szesztilalom is ezeknek a „társadalmi vívmányoknak" az importja.)
az alkoholos befolyásoltságra alapuló északi kultúrkör persze rég túltette magát ezen a történelmi epizódon (még ha a mai napig körülményes és drága dolog is berúgni svédországban, a feröer szigeteken v izlandon, s ontja magából az eszement, néha tényleg csak 6 sör után (romános műveltséggel ezt hívjuk sasszebérizmusnak, a poftim sase bere, vagyis főúr, 6 sör lesz után szabadon - vagyis hogy vannak dolgok amikről nem lehet beszélni, de olyanok is amikről csak 6 sör után vagyunk képesek) érthető reklámproduktumokat.

 

jó pálinkanemzetekként azért szorosan a nyomukban a káeurópai népek sem maradnak le kreativitásban, ha ivásról van szó:

 

 

sör8                                                                                                            sör10

Címkék: sör

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr262785669

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása