a nő illata
túllépve az eddigieken, egyes merész reklámozók szerint van az úgy, hogy akár az egész ember megbüdösödik. ad absurdum még a szebbik nem is. jól nevelt lányok ne nézzék.
(- mit mond a vak, amikor elmegy a sajtbolt előtt?
- helló, lányok!
bocs, hölgyeim, ímhol az ellenvélemény:
tanult kollegám véleményezése meg emitt)
hónaljkritikai fejtegetéseinkhez visszatérve álljon itt egy erősen insightgyanús munka. nők rémálma, többszörösen.
jól kihasznált reklámfelület. de legalább nem kell sorbanállni.
(kiváló kollega is észrevételezte már)
nem túl életszagú eset, h stílusos maradjak. mit szólna ehhez a lukács?
végül 1 remek munka arról, h a testi cicomán túl azér létezik olyan, h a lélek meg a környezet etc tisztasága is.
ps. azér, hogy a megbüdösödésen kívül még nem mindenben egyenrangúak a nemek a reklámuniverzumban, idézzük az idézendőt...