facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

a sör v az olaj finanszírozza az iraki háborút? a egyesült sörnemzetek szövetségének bemutatását folytassuk néhány remek európai sernációval,(ennél azér dublin sokkal jobb hely szent patrik nevenapján)(méghogy svájc a világ legunalmasabb helye, ejnye kedves…

Címkék: sör

Szólj hozzá!

ser, a mi lobogónkat... a továbbiakban azon alaptézisünket boncolgatjuk tovább, mely szerint a reklám, mint tömegkulturális produktum pontos képet ad az azt létrehozó és befogadó közeg kulturális közállapotairól (nem utolsósorban megalapítva ezáltal egy új…

Címkék: sör reklámantropológia

Szólj hozzá!

make beer, not war előrevetítvén, h a zenei reláció is igen fontos sörkommunikációs tényező, idekívánkozik, h a kortárs zene nagy közösségi felfedezései is csak sörivás által értelmezhetőek:(a vonatkozó bortudományi reklámegyezés több, mint…

Címkék: sör reklámegyezés

Szólj hozzá!

a sör, avagy a tudományos forradalmak legújabb paradigmája a sörszempontú történelemmagyarázatok külön kategóriáját képviselik azon üzenetek, melyek vmi korszakos, az emberiség sorsát alapvetően meghatározó felfedezés okaként definiálják a sör általi…

Címkék: sör

Szólj hozzá!

habzott már a nílus és az eufrátesz is, nemcsak a rába a sör. az emberiség szomjoltási és lerészegedési kísérleteinek valószínűleg legrégebbi (hiszen gyakorlatilag egyidős a kenyérrel és öregebb a bornál) és legsikeresebb projektuma. már a legelső civilizációk is…

Címkék: sör

Szólj hozzá!

süti beállítások módosítása