a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből.
van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában.
fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el.
mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.
a sör v az olaj finanszírozza az iraki háborút? a egyesült sörnemzetek szövetségének bemutatását folytassuk néhány remek európai sernációval,(ennél azér dublin sokkal jobb hely szent patrik nevenapján)(méghogy svájc a világ legunalmasabb helye, ejnye kedves…
ser, a mi lobogónkat... a továbbiakban azon alaptézisünket boncolgatjuk tovább, mely szerint a reklám, mint tömegkulturális produktum pontos képet ad az azt létrehozó és befogadó közeg kulturális közállapotairól (nem utolsósorban megalapítva ezáltal egy új…
make beer, not war előrevetítvén, h a zenei reláció is igen fontos sörkommunikációs tényező, idekívánkozik, h a kortárs zene nagy közösségi felfedezései is csak sörivás által értelmezhetőek:(a vonatkozó bortudományi reklámegyezés több, mint…
a sör, avagy a tudományos forradalmak legújabb paradigmája a sörszempontú történelemmagyarázatok külön kategóriáját képviselik azon üzenetek, melyek vmi korszakos, az emberiség sorsát alapvetően meghatározó felfedezés okaként definiálják a sör általi…
habzott már a nílus és az eufrátesz is, nemcsak a rába a sör. az emberiség szomjoltási és lerészegedési kísérleteinek valószínűleg legrégebbi (hiszen gyakorlatilag egyidős a kenyérrel és öregebb a bornál) és legsikeresebb projektuma. már a legelső civilizációk is…