facebook

reklama

a reklama nem elsősorban napi, recens aktualitásokat tárgyal, hanem a reklámproduktumok különféle halmazait elemezgeti változó, sokszor igen szubjektív, alkalmanként szakmai, de legfőképp egyfajta antropológiai attitűdből. van benne némi reklámszakma, edukációs szándék, de leginkább kultur/vizuálantropológiai vetület, jórészt ökörködés és vállaltan (ál)tudományoskodó (új "tudományág", a reklámantropológia paradigmájával eljátszadozva) magyarázatok, és végletesen szubjektív megjegyzések formájában. fiúblogja, az adakta, a logóra kattintva érhető el. mindkét blog szülőhelye a boldog emlékezetű napielet.hu blogmagazin, béke poraira.

Címkék

absolut (2) afrika (1) aids (3) állat (1) ambient (2) amerika (1) angyal (5) art (1) bacardi (2) biztosító (1) bor (20) büdös (5) buenos aires (1) dinoszaurusz (1) dohányzás (1) dugó (1) dugóhúzó (2) egér (1) ejtőernyő (1) fing (2) foci (2) fog (1) freud (1) gitár (2) hitler (1) horror (1) isten (1) japán (1) jesszus (3) jézus (1) kéz (1) kocsma (4) koton (4) krampusz (3) kuba (1) kutya (1) láb (1) lichtenstein (1) madár (1) meleg (1) múzeum (5) (6) ördögűző (1) orosz (2) papok (1) pezsgő (3) picasso (1) pisi (2) politika (1) reklámantropológia (5) reklámegyezés (12) rum (5) skót (2) smirnoff (2) sör (38) sörnyitó (2) sport (3) szagos (5) száj (1) szex (6) szovjetúnió (1) tánc (1) telefon (1) temetés (4) tequlia (1) thai (1) van gogh (1) viszki (9) vodka (10) zene (1) zoo (5) Címkefelhő

és csak csöng, csöng a telefonom...

 

mér van az, h a temetésről a legtöbb reklámcsinálónak (kreatívnak?) az jut eszébe, h a legcikibb, ami megtörténhet, h megcsörren az ember mobilja.

csak nem vmi ősi, atavisztikus emlék mozog a tudatunk alján? vagy csak a bunkofón korszak hagyott ilyen mély nyomokat bennünk (insightvadászatos megközelítés)? mai témánk tehát, számolatlanul: telózás a temetőben - reklámegyezés fesztivál.

freud szerint senki sem tudja elképzelni a saját temetését. vagy mégis? (felirat:ez a szolgáltató a föld alatt is működik (metrón, alagútban, sírgödörben stb)

 

lefedettség:) itt is van, a szó morbid értelmében is (vö. szemfödő). maga a munka meg a szolgáltatók által aranykorát idézi, mikor még a hívott fél is fizetett.

 

 

az emlegetett bunkofón korszak mementója. tkp tcr, tudni kell kikapcsolni. jó munka, bár kb annyira őszinte, mint a dohánygyárak leszoktatókampánya.

 

na ennek aztán se füle, se farka. viccesnek szánt idétlenkedés, csak h szóljon az a teló a temetésen ezerrel. (a jó belemagyarázósan előadott lélekvándorlás is csak 1 értelmezési kísérlet, attól nem lesz jó egy reklám, h meg kell fejteni, mint egy posztmodern irodalmi művet. ld. még arany jános: gondolta a fene)

 

antitézis: ők viszont jobban jártak volna, ha előveszik a mobilt a szertartáson.

(és csak hogy idejekorán figyelmezzünka a később részletesenn kifejtésre kerülő holivúdi produkciók kontra reklámok popkulturális viszonylatára, tekintsük meg ehhez a big lebowski vonatkozó jelenetsorát)

 

temet2                                                                                                temet4

 

Címkék: telefon temetés reklámegyezés

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://reklama.blog.hu/api/trackback/id/tr822420490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thing 2010.11.05. 12:04:19

A teleNOIR pont ide passzol:
jela.hu/?p=811
:-)

ja reklama 2010.11.05. 13:41:18

@thing: ha előbb mondod, ez lesz a poszt címe:)

thing 2010.11.05. 13:54:10

@ja reklama: ajánlom figyelmedne a logót is itt:
jela.hu/?p=811
:-)
süti beállítások módosítása